لوگوی بیمه حافظ
  • منو
  • خانه
  • جستجو
  • English
  • ورود
پرچم ایران
جستجو
    درباره ما
    بیمه حافظ در یک نگاه
    چارت سازمانی
    جایگاه سازمانی
    کاتالوگ سازمانی
    خدمات الکترونیک
    صدور آنلاین بیمه نامه خودرو
    صدور و تمدید آنلاین بیمه نامه
    ثبت آنلاین الحاقیه افزایش تعهدات
    صدور آنلاین بیمه نامه آتش سوزی
    صدور بیمه نامه آتش سوزی طرح جامع خانوار
    تکمیل فرآیند صدور بیمه نامه آتش سوزی طرح جامع خانوار
    پرداخت اقساط بیمه نامه
    پرداخت اقساط با کد اعلام بدهکار
    پرداخت اقساط با کد ملی
    استعلام نرخ بیمه نامه
    استعلام نرخ بیمه نامه ثالث
    استعلام نرخ بیمه نامه بدنه
    استعلام وضعیت بیمه نامه عمر
    وضعیت سود مشارکت در منافع
    استعلام اندوخته و بازخريد
    استعلام وضعیت و وصول بیمه نامه
    چاپ بیمه نامه ثالث
    سامانه جامع صدور گواهی حمل باربری داخلی
    صدور بیمه نامه اتباع خارجی
    دریافت نرم افزار
    اعلام خسارت درمان
    سامانه اعلام و پیگیری هزینه های درمان
    نرم افزار مخصوص گوشي هاي هوشمند
    اعلام خسارت خودرو
    شبکه فروش و خدمات
    شبکه فروش
    شبکه فروش روی نقشه
    درخواست نمایندگی
    مراکز درمانی طرف قرارداد (کمک رسان ایران)
    روابط عمومی
    اخبار
    تقویم
    گالری ویدئو
    تماس با ما
    ارتباط با ما
    رایانامه info@hafezinsurance.ir
    پیگیری پیام
    پیامک 300045653
    فرم تقاضای استخدام
    پیگیری درخواست استخدام
    گزارشگری و افشای اطلاعات
    پورتال سهامداران
  • درباره ما
  • خدمات الکترونیک
  • دریافت نرم افزار
  • شبکه فروش و خدمات
  • روابط عمومی
  • تماس با ما
  • گزارشگری و افشای اطلاعات
  • پورتال سهامداران
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 13:36:10
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 13:39:46
مدیریت روابط عمومی
3723
0
0

«رصد اقتصادی» گزارش داد؛

نگاه مشتری مداری بیمه حافظ عامل افزایش درآمد و اعتماد مشتریان

شرکت بیمه حافظ عملکرد مطلوبی که در چند سال اخیر داشته است، گواه این موضوع آمارها و ارقامی است که نشان از درصد رشد حق بیمه تولیدی شرکت بیمه حافظ بسیار بیشتر از درصد رشد صنعت بیمه دارد و این مساله برای رشته‌های زندگی، هواپیما، درمان، کشتی و آتش‌سوزی محسوس‌تر است.

نگاه مشتری مداری بیمه حافظ عامل افزایش درآمد و اعتماد مشتریان

به گزارشض روابط عمومی بیمه حافظ، شرکت بیمه حافظ با عملکرد مطلوبی که در چند سال اخیر داشته است، توانسته است در شاخص‌های مهم بیمه گری ،آمار قابل توجهی از خود به جای بگذارد. این شرکت بیمه‌ای با افزایش 52 درصدی سطح توانگری مالی خود، توانسته به سطح یک توانگری مالی صنعت بیمه دست یابد. نسبت توانگری این شرکت در سال 1400 برابر با 110 درصد بود که نشان از روند رو به اطمینان برای جبران خسارات دارد.
نکته قابل توجهی که باید به آن دقت کرد این است که از منظر درصد رشد نسبت توانگری در سال گذشته، شرکت بیمه حافظ یکی از شش شرکت برتر صنعت بیمه می‌باشد. شرکت بیمه حافظ با درصد رشد نسبت توانگری 52/8 درصدی، بیش از دو برابر متوسط صنعت بیمه در این حوزه افزایش نسبت توانگری داشته است.
آمارها نشان می دهد که نسبت خسارت شرکت در پایان آبان‌ماه ۱۴۰۱ ، با کاهش 17.2 درصدی به 34.17 درصد رسیده است. این در حالی است که رسیدگی و پرداخت خسارت ها در سریعترین زمان ممکن انجام می پذیرد و بیمه حافظ کمترین میزان خسارت معوق در صنعت بیمه را دارا است.
در هشت ماهه نخست سال 1401 فروش شرکت بیمه حافظ در گروه درمان با رشد 635 درصدی در صدر فروش قرار گرفته و گروه باربری با رشد 254 درصدی و گروه مسئولیت با رشد 102 درصدی به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند.
«شرکت بیمه حافظ» با استفاده از ابزارهای انتقال ریسک ازطریق کارگزاران معتبر بین‌المللی و شرکت‌های اتکاییِ تراز‌ِاوّل جهان و منطقه که سهم عمده‌ای در بیمه‌های مهندسی، پیمانکاری و انرژی در تمام مناطق دنیا ازجمله ایران دارند و با بهره‌گیری از کارشناسان و مشاوران خبره صنعت بیمه کشور موفق‌شد در مدت کوتاهی علاوه‌بر فعالیت‌های عادی بیمه‌گری خود در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در تمام رشته‌های متداول بیمه، تعدادی از پروژه‌های کلیدی را نیز بیمه‌کند.
بدیهی است، نیل به این اهداف و موفقیت‌ها ممکن نبوده مگر به‌واسطه قابلیت‌های فنی، علمی و تجربیات سال‌های طولانی کارشناسی در شرکت‌های بیمه و تماس دائم با شرکت‌های بیمه اتکاییِ بین‌المللی که به‌واقع سرمایه واقعی یک شرکت بیمه هستند و این مهم همیشه در «شرکت بیمه حافظ» از اولویت برخوردار بوده‌است.
شرکت بیمه حافظ، برنامه‌های خود را بر مبنای اهداف مشتری مداری تنظیم کرده تا میزان شکایت های خود را به حداقل ممکن برساند. حفظ اعتماد و اطمینان مشتریان از این شرکت بیمه‌ای و روند رضایت مشتریان از نحوه عملکرد و رفتار کارکنان از جمله مواردی است که برای مدیران این شرکت در درجه اولویت قرار گرفته به نحوی که علیرغم رشد ۶۵ درصدی حق بیمه در پرتفو این شرکت بیمه ای براساس اعلام آمارها توانسته کاهش 52 درصدی شکایت ها را نسبت به سال 1399 تجربه کند.
از آنجا که بخش عمده شکایت ها مربوط به تاخیر یا اعتراض در میزان پرداخت خسارت ها است، شرکت بیمه حافظ با تسهیل و تسریع در پرداخت، عملاً خسارت معوق نداشته و با کاهش شکایت ها روبرو بوده است.
اهمیت موضوع رضایت مشتریان تا آن اندازه برای مدیران و طراحان برنامه‌ای این شرکت مهم می‌باشد که برنامه‌ها و طرح‌هایی جدید در جذب مشتریان را در قالب پوشش‌های حمایتی از آحاد کم‌درآمد جامعه به انجام می‌رسد. در همین راستا طرح بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه زمینی بر اساس بخشنامه بیمه مرکزی، در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه در بیمه حافظ آغاز شد.
بر اساس این بخشنامه، تمامی دارندگان موتور سیکلت و ماشین آلات کشاورزی دارای جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث، بدون توجه به میزان جریمه‌شان می‌توانند بیمه خود را تمدید کنند. البته این شرایط خاص فقط برای کسانی است که به صورت یک ساله بیمه خود را تمدید کنند.
متقاضیان و حائزین شرایط، می‌توانند با مراجعه به شعب و نمایندگی های شرکت بیمه حافظ از بخشش جریمه بیمه برخوردار شوند. بازه زمانی این بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث ۱۴۰۱ برای راکبان موتورسیکلت و دارندگان خودروهای شخصی محدود است.
گفتنی است؛ بیمه حافظ به‌عنوان نخستین شرکت بیمه خصوصی با تمرکز فعالیت در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در منطقه آزاد کیش و با هدف ایجاد آرامش‌ِخاطر، تأمین خواسته‌ها و نیازهای مشتریان بازار بیمه و جلب رضایت آنها فعالیت خود را آغاز‌ کرد.
منبع: رصد اقتصادی



نظرات
ثبت نظر جدید
→
→ →
→ →
→
ارسال نظر
  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین عناوین
آغاز جشنواره فروش بیمه‌نامه های متنوع شرکت بیمه حافظ به مناسبت سالروز تأسیس آغاز جشنواره فروش بیمه‌نامه های متنوع شرکت بیمه حافظ به مناسبت سالروز تأسیس
شرکت بیمه حافظ با افتخار، بیست‌وسومین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد. شرکت بیمه حافظ با افتخار، بیست‌وسومین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد.
روندهای کلیدی برای مسئولین حسابرسی داخلی در صنعت بیمه روندهای کلیدی برای مسئولین حسابرسی داخلی در صنعت بیمه
آینده پژوهی فرصت‌ها و چالش‌های احتمالی صنعت بیمه آینده پژوهی فرصت‌ها و چالش‌های احتمالی صنعت بیمه
بررسی حادثه شناور شهراز بررسی حادثه شناور شهراز
انتصاب رئیس اداره حسابداری مالی در شرکت بیمه حافظ انتصاب رئیس اداره حسابداری مالی در شرکت بیمه حافظ
چارچوب مدیریت ریسک شرکتی (ERM) در صنعت بیمه چارچوب مدیریت ریسک شرکتی (ERM) در صنعت بیمه
انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های درمان در شرکت بیمه حافظ انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های درمان در شرکت بیمه حافظ
تفاهم نامه طرح نوروزی فرماندهی پلیس راه ماکو و بیمه حافظ تفاهم نامه طرح نوروزی فرماندهی پلیس راه ماکو و بیمه حافظ
ارائه خدمات بیمه‌ای در ایام نوروز در کلیه شعب بیمه حافظ ارائه خدمات بیمه‌ای در ایام نوروز در کلیه شعب بیمه حافظ
سومین مراسم تئاتر ‌‌و موسیقی جشن حافظ با اسپانسری بیمه حافظ پایان یافت سومین مراسم تئاتر ‌‌و موسیقی جشن حافظ با اسپانسری بیمه حافظ پایان یافت
انتصاب معاون مدیر مالی در شرکت بیمه حافظ انتصاب معاون مدیر مالی در شرکت بیمه حافظ
برگزاری جلسه آموزشی پیاده‌سازی سامانه مدیریت ریسک با نحوه شناسایی، تحلیل و ارزشیابی و پاسخ به ریسک در بیمه حافظ برگزاری جلسه آموزشی پیاده‌سازی سامانه مدیریت ریسک با نحوه شناسایی، تحلیل و ارزشیابی و پاسخ به ریسک در بیمه حافظ
تحلیل مقایسه‌ای نظام‌های بیمه‌ای مبتنی بر ساز و کار اشتراک ریسک (مطالعه موردی: بیمه‌های متقابل و تکافلی) تحلیل مقایسه‌ای نظام‌های بیمه‌ای مبتنی بر ساز و کار اشتراک ریسک (مطالعه موردی: بیمه‌های متقابل و تکافلی)
تأثیر نوآوری خدمات بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش آفرینی و دانش مشتری در صنعت بیمه تأثیر نوآوری خدمات بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش آفرینی و دانش مشتری در صنعت بیمه
به کارگیری استاندارد بین المللی گزارشگری مالی 9، ابزارهای مالی، در صنعت بیمه: چالش‌ها و راهکارها به کارگیری استاندارد بین المللی گزارشگری مالی 9، ابزارهای مالی، در صنعت بیمه: چالش‌ها و راهکارها
مدل‌سازی ریسک‌های بیمه غیرعمر و الزامات سرمایه در شرکت سهامی بیمه ایران: رویکرد کاپولا مدل‌سازی ریسک‌های بیمه غیرعمر و الزامات سرمایه در شرکت سهامی بیمه ایران: رویکرد کاپولا
چهارچوبی برای پیاده‌سازی فناوری اطلاعات سبز در صنعت بیمه چهارچوبی برای پیاده‌سازی فناوری اطلاعات سبز در صنعت بیمه
شاخص‌های ریسک پروفایل ریسک‌های دریایی در راستای بیم‌سنجی ریسک‌های مذکور شاخص‌های ریسک پروفایل ریسک‌های دریایی در راستای بیم‌سنجی ریسک‌های مذکور
انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های عمر و زندگی در شرکت بیمه حافظ انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های عمر و زندگی در شرکت بیمه حافظ
انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیما در شرکت بیمه حافظ انتصاب سرپرست مدیریت بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیما در شرکت بیمه حافظ
شناسایی ابعاد موثر بر بیمه غیرمتمرکز کسب و کارهای حوزه فناوری مالی مبتنی بر زنجیره بلوکی و هوش مصنوعی شناسایی ابعاد موثر بر بیمه غیرمتمرکز کسب و کارهای حوزه فناوری مالی مبتنی بر زنجیره بلوکی و هوش مصنوعی
اطلاعات و صورت‌های مالی 9 ماهه منتهی به 1403/09/30 (حسابرسی نشده) شرکت بیمه حافظ منتشر شد. اطلاعات و صورت‌های مالی 9 ماهه منتهی به 1403/09/30 (حسابرسی نشده) شرکت بیمه حافظ منتشر شد.
راه‌اندازی بخش صدای مشتری در شرکت بیمه حافظ راه‌اندازی بخش صدای مشتری در شرکت بیمه حافظ
برگزاری جلسه مدیران ستادی شرکت بیمه حافظ با مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان و بررسی مسائل در راستای بهبود خدمات رسانی قرارداد فیمابین برگزاری جلسه مدیران ستادی شرکت بیمه حافظ با مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان و بررسی مسائل در راستای بهبود خدمات رسانی قرارداد فیمابین
پیام تبریک مدیر عامل بیمه حافظ به مناسبت روز زن پیام تبریک مدیر عامل بیمه حافظ به مناسبت روز زن
دومین نشست مدیران ستادی و روسای شعب بیمه حافظ در سال 1403 -21و 22 آذرماه – مشهد مقدس دومین نشست مدیران ستادی و روسای شعب بیمه حافظ در سال 1403 -21و 22 آذرماه – مشهد مقدس
برگزاری اولین وبینار متمرکز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها ، بیمه حافظ و شرکت کمک رسان (SOS) برگزاری اولین وبینار متمرکز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها ، بیمه حافظ و شرکت کمک رسان (SOS)
انتصاب مدیر امور مشتریان شرکت بیمه حافظ انتصاب مدیر امور مشتریان شرکت بیمه حافظ
برگزاری مراسم آیین رونمایی از طرح جدید میلاد حافظ، با حضور مدیر عامل، تعدادی از اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران شرکت بیمه حافظ برگزاری مراسم آیین رونمایی از طرح جدید میلاد حافظ، با حضور مدیر عامل، تعدادی از اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران شرکت بیمه حافظ
شرکت بیمه حافظ با افتخار، بیست‌وسومین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد. شرکت بیمه حافظ با افتخار، بیست‌وسومین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد.
آغاز جشنواره فروش بیمه‌نامه های متنوع شرکت بیمه حافظ به مناسبت سالروز تأسیس آغاز جشنواره فروش بیمه‌نامه های متنوع شرکت بیمه حافظ به مناسبت سالروز تأسیس
روندهای کلیدی برای مسئولین حسابرسی داخلی در صنعت بیمه روندهای کلیدی برای مسئولین حسابرسی داخلی در صنعت بیمه


پیوندها
  • بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
  • سنهاب
  • پژوهشکده بیمه
  • سندیکای بیمه گران ایران
  • انجمن حرفه ای صنعت بیمه
  • سازمان بورس و اوراق بهادار
  • سازمان منطقه آزاد اروند
  • سازمان منطقه آزاد ارس
  • سازمان منطقه آزاد چابهار
  • اخبار وزارت امور اقتصادی و دارایی
  • سازمان منطقه آزاد انزلی
  • سازمان فرابورس
  • شورای عالی مناطق آزاد
  • سازمان منطقه آزاد قشم
  • سازمان منطقه آزاد ماکو
  • فناوران اطلاعات خبره
  • کارانگر فناوران خبره
زبان ها
  • English
  • العربية
  • Türk
  • русский
.: کلیه حقوق متعلق به بیمه حافظ می باشد.