• سرفصل اخبار
    •  
    • فهرست اخبار
      رویکرد جزیره ای بزرگترین معضل صنعت بیمه است.

      رویکرد جزیره ای بزرگترین معضل صنعت بیمه است.

      محمود دودانگه در گفت و گو با چابک آنلاین گفت: صنعت بیمه باید با کسب و کار و زندگی مردم عجین باشد یعنی متناسب با روند اقتصادی کشور بتواند رشد کند، اگر ضریب نفوذ بیمه در ایران را با کشورهای دیگر مقایسه کنید متوجه می شوید که شکاف زیادی وجود دارد. این شکاف به دلیل ورود اندک بیمه و محصولات بیمه ای در فضای، کسب و کارو زندگی عامه مردم است.

      طرح «زنگ بیمه» در منطقه آزاد کیش برگزار شد

      طرح «زنگ بیمه» در منطقه آزاد کیش برگزار شد

      به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه حافظ، طرح زنگ بیمه با هدف توسعه فرهنگ بیمه در مدارس و آموزش مباحث بیمه ای از سنین پایه، با ابلاغ بیمه مرکزی و همکاری آموزش و پرورش منطقه به همت شرکت بیمه حافظ برگزار شد.

      تمدید مهلت فراخوان طراحی لوگو شرکت بیمه حافظ

      تمدید مهلت فراخوان طراحی لوگو شرکت بیمه حافظ

      به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه حافظ، با توجه به اختلالات و قطعی پیش آمده در اینترنت کشور، مهلت ارسال آثار تا تاریخ 1398/09/10 یکشنبه ساعت 24 تمدید شد.

      انتصاب در روابط عمومی شرکت بیمه حافظ

      انتصاب در روابط عمومی شرکت بیمه حافظ

      به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه حافظ، خانم مهکامه عبدی به عنوان رئیس اداره روابط عمومی شرکت بیمه حافظ منصوب شد.

      تایید صلاحیت مدیر بیمه های اتومبیل بیمه حافظ از سوی بیمه مرکزی

      تایید صلاحیت مدیر بیمه های اتومبیل بیمه حافظ از سوی بیمه مرکزی

      به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه حافظ، با تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به شماره۹۸/۶۰۲/۱۰۱۸۴۹ مورخ ۹۸/۰۸/۲۰ آقای علیرضا فاطمی بهشتی به عنوان مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه حافظ منصوب شدند.

      جلسه معارفه مدیر عامل شرکت بیمه حافظ برگزار شد.

      جلسه معارفه مدیر عامل شرکت بیمه حافظ برگزار شد.

      به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه حافظ، مراسم معارفه آقای جلال سلطانی به عنوان مدیرعامل برگزار شد.

      تایید صلاحیت مدیر عامل بیمه حافظ از سوی بیمه مرکزی

      تایید صلاحیت مدیر عامل بیمه حافظ از سوی بیمه مرکزی

      دکتر سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی طی نامه‌ای، صلاحیت حرفه ای جلال سلطانی را به عنوان مدیرعامل بیمه حافظ تأیید و ابراز امیدواری کرده که با مساعی اعضای هیأت مدیره و کارکنان بیمه حافظ، اهداف مورد نظر بیمه مرکزی و شرکت متبوع محقق شود.

      ارتقای سرعت فرآیند پرداخت خسارت توسط شرکت بیمه حافظ

      ارتقای سرعت فرآیند پرداخت خسارت توسط شرکت بیمه حافظ

      شرکت بیمه حافظ، در راستای ارتقای رضایت مندی مشتریان، تسریع در پرداخت خسارت های جاری و معوق زیان دیدگان را در دستور کار خود قرار داده است.

      فراخوان طراحی لوگو شرکت بیمه حافظ

      فراخوان طراحی لوگو شرکت بیمه حافظ

      شرکت بیمه حافظ در نظر دارد نسبت به تغییر لوگوی خود اقدام نماید.با توجه به اهمیت موضوع از طراحان خوش ذوق و خلاق دعوت بعمل می آید تا در طراحی لوگو برای این مجموعه ما را یاری نماید.

      دومین گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب شرکت بیمه "حافظ" در سال 1398 در محل دفتر ارتباطی تهران، آغاز شد

      دومین گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب شرکت بیمه "حافظ" در سال 1398 در محل دفتر ارتباطی تهران، آغاز شد

      دومین گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب شرکت بیمه "حافظ" در سال 1398 با حضور مدیریت ارشد، معاونین، مدیران ستاد و روسای شعب کشور در محل دفتر ارتباطی تهران، آغاز شد .

  • دفتر ارتباطی تهران
    پیامک: 9850005783407
  • .:
  • پیوندها
  • :.
  • کلیه حقوق متعلق به بیمه حافظ می باشد.
    مجری : پورتال سامان